Udvalget for Lokalsamfund og Nærdemokrati beskæftiger sig med udvikling, planlægning og koordinering af kommunale aktiviteter i forhold til landsbyer og landdistrikter.

Udvalget støtter op om borgere, foreninger og virksomheders projekter og aktiviteter, der fastholder stærke og levedygtige landsbyer og landdistrikter i samspil med Vejle by og de øvrige centerbyer i kommunen. Udvalget udvikler og implementerer Vejle Kommunes politik for lokalområder og landdistrikter.

Formand: Thyge Havgaard Bjerring (V)
Næstformand: Anne Sofie Stjernholm (A)

Thyge Havgaard Bjerring (V) Formand for Udvalget for Lokalsamfund og Nærdemokrati Account Executive
thbj@vejle.dk telefon 20 20 14 00