Ekspropriation
Tilbage til oversigt

Ekspropriation, åstedsforretning i forbindelse med ny dobbeltrettet cykelsti langs Vognsvadvej i Børkop

Vejle Kommune holder åstedsforretning fredag den 2. juni 2023 som forberedelse til etablering af dobbeltrettet cykelsti langs Vognsvadvej, Børkop.

Andkær, Børkop

Under åstedsforretningen besigtiges den berørte ejendom, og omfanget af det påtænkte areal til erhvervelse påvises over for ejere og eventuelle brugere, der kan fremsætte bemærkninger, indsigelser mv. til projektet.

Åstedsforretningen begynder kl. 08.30 ved lb.nr. 1, matr.nr. 6a Andkær By, Gauerslund (ved indkørslen til Vognsvadvej nr. 15, 7080 Børkop).

Åstedsforretningen omfatter de ejere og brugere, der er nævnt i arealfortegnelsen.

Arealfortegnelse og kortmateriale mv. er fremlagt til gennemsyn hos Vejle Kommune, Kirketorvet 22, 7100 Vejle i tiden fra 26. april til dato 25. maj.